Without You

2011091110:00


No, I can't forget this evening
我無法忘記今晚

Oh, your face as you were leaving
當妳離去時的臉龐

But I guess that's just the way the story goes
但我想那就是故事的結局

You always smile
妳一直保持著笑容

But in your eyes your sorrow show
但眼裡卻流露著哀傷

Yes, it shows
沒錯,那是哀傷

No, I can't forget tomorrow
我無法忘記明日

When I think of all my sorrow
當我想到自己的哀愁

When I had you there, but then I let you go
我擁有了妳,卻又讓妳溜走

And now it's only fair that I should let you know
現在我只想讓妳知道

What you should know
一些妳該知道的事

I can't live, if living is without you
我活不下去,如果生命中失去了妳

I can't live, I can't give anymore
我活不下去,我再也無法付出

I can't live, if living is without you
我活不下去,如果生命中沒有妳

I can't live, I can't give anymore
我活不下去,我再也無法付出

No, I can't forget this evening
我無法忘記今晚

Oh, your face as you were leaving
當妳離去時的臉龐

But I guess that's just the way the story goes
但我想那就是故事的結局

You always smile
妳一直保持著笑容

But in your eyes your sorrow show
但眼裡卻流露著哀傷

Yes, it shows
沒錯,那是哀傷

I can't live, if living is without you
我活不下去,如果生命中失去了妳

I can't live, I can't give anymore
我活不下去,我再也無法付出

I can't live, if living is without you
我活不下去,如果生命中沒有妳

I can't live, I can't give anymore
我活不下去,我再也無法付出


有一種默契叫做心有靈犀

有一種感覺叫做妙不可言

有一種幸福叫做有妳相伴

有一種思念叫做度日如年
皇帝爺筆



  •   (尚未審核) 2F
  • (尚未審核,暫不公開)
  •   戀戀 於 2011-12-14 02:47 1F
  • 好聽 ...........
  • 版主於 2011-12-14 03:01 回覆
    感謝妳~~感恩唷^^