Every Day I Love You

2011082710:00

I don't know, but I believe

That some things are meant to be

And that you'll make a better me

Everyday I love you

I never thought that dreams came true

But you showed me that they do

You know that I learn somethng new

Everyday I love you

'Cos I believe that destiny

Is out of our control

And you'll never live until you love

With all your heart and soul

It's a touch when I feel bad

It's a smile when I get mad

All the little things I am

Everyday I love you

Everyday I love you boy

Everyday I love you

'Cos I believe that destiny

Is out of our control

And you'll never live until you love

With all your heart and soul

If I asked would you say yes

Together we're the very best

I know that I am truly blessed

Everyday I love you

And I'll give you my best

Everyday I love you





有一些事我是不了解 但我卻一直相信

這些事是註定要發生的

那就是 妳會讓我變的更好

每一天我都愛著妳

我從沒想過這些夢想能成真

但妳真的讓他發生了

妳知道我在學習如何去愛

每一天我都愛著妳

因為我相信這命運的安排

已經是我們無法掌握了

(妳可知道我在想什麼)

如果沒用心和靈去愛過

就不算真的走過生命

當我心情煩悶時 妳輕撫著我

當我鬧脾氣時 妳對著我微笑

我是在意這些小細節

每一天我都愛著妳

每一天我都愛著妳

因為我相信這命運的安排

已經是我們無法掌握了

(妳可知道我在想什麼)

如果沒用心和靈去愛過

就不算真的走過生命

如果我問妳 妳會答應嗎

能在一起 我們可以成為最棒的一對

我知道我真的很有福氣

每一天我都愛著妳

而且我要對妳很好

每一天我都愛著妳




妳是笑 我是應合妳的歌聲

妳是淚 我是陪伴妳的星光

當妳埋葬土中 我是倚伴妳的青草

妳成灰 我便成塵

皇帝爺 筆




  •   雪兒 於 2012-01-17 19:15 1F
  •  期待皇爺的新作...
  • 版主於 2012-01-21 06:27 回覆
    哈哈~~好滴~~朕努力~~最近很忙唷~~^^