Endless Love

2011072310:00


My love,
There's only you in my life
The only thing that's bright

My first love,
You're every breath that I take
You're every step I make

And I
(I-I-I-I-I)
I want to share
All my love with you
No one else will do...

And your eyes
Your eyes, your eyes
They tell me how much you care
Ooh yes, you will always be
My endless love

Two hearts,
Two hearts that beat as one
Our lives have just begun

Forever
(Ohhhhhh)
I'll hold you close in my arms
I can't resist your charms

And love
Oh, love
I'll be a fool
For you,
I'm sure
You know I don't mind
Oh, you know I don't mind

'Cause you,
You mean the world to me
Oh
I know
I know
I've found in you
My endless love

Oooh-woow


Oooh, and love
Oh, love
I'll be that fool
For you,
I'm sure
You know I don't mind
Oh you know-
I don't mind

And, YES
You'll be the only one
'Cause NO one can deny
This love I have inside
And I'll give it all to you
My love
My love, my love

My endless love


男:吾愛,在我生命中只有妳
   只有妳是唯一閃亮的

女:我最初的愛
   你是我每一次的呼吸
   你就是我的每一步伐

男:我 ........
女:我 ........
男:我想分享 ......
合:與妳分享我全部的愛
男:沒有人會這麼做

女:你的眼睛
男:妳的眼睛,妳的眼睛
合:它們告訴我妳有多麼在乎
   沒錯,
   妳永遠是我無盡的愛

合:兩顆心一同跳動
  我倆的人生才剛剛開始

女:永永遠遠
男:噢 ........
合:我要把妳緊緊擁在懷中
    我無法抗拒妳的魅力

女:吾愛
男:噢!吾愛
合:為了妳,我甘願成為傻子,我確定
女:你明白我不介意
男:噢!妳知道我不介意

合:因為妳對我而言就是全世界
女:我明白
男:我也明白
合:在妳身上我找到了
   我那無盡的愛

合:噢!吾愛
男:噢!吾愛
合:為了妳,我甘願成為傻子,我確定
女:你明白我不介意
男:噢!妳知道
合:我不介意

合:是的!
   妳是唯一
   沒有人能夠否定我心中的愛
   我將把全部的愛都給妳
男:吾愛 ......
女:吾愛,吾愛
合:我無盡的愛





  •   戀戀 於 2011-12-14 03:04 1F
  • 這一首
    怎麼聽不到音樂ㄋ?? 
  • 版主於 2011-12-14 03:08 回覆
    是喔~~~可能搬家要重整理唷